perjantai 21. lokakuuta 2011

Fond du Chef

Buzzadorina sain mahdollisuuden päästä testaamaan Knorrin Fond du Chef- fondituotteita. Fondit ovat näppärästi hyytelömäisiä ja pakattu yksittäisiin rasioihin. Testaan näitä arkiruoissa: makaronilaatikossa, kaalilaatikossa.. mitä vain keksinkään. Tähän asti olen ollut tosi tyytyväinen. Maku on runsas ja fondia helppo käyttää.


Kiinnostuitko lähteä Buzzadoriksi?

Hei!

Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin!

Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.

Kun saamme sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.

Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on  onnelianneli):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=onnelianneli 

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
http://www.buzzador.com?refstr=onnelianneli&lang=FI

Terveisin,
onnelianneli

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti